21092010 - my heart still pumping

assalamualaikum.


jantung saya masih ade bunyi dupdap.
masih hidup. alhamdulillah.


dengan ini, saya NURDHIYA IZYAN BINTI MOHD RADZA ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

kepada seluruh umat Islam, sahabat handai, rakan taulan, sanak saudara, dan juga kepada diri sendiri.
saya minta maaf atas segala kesalahan yang telah saya lakukan. 


so, how's your raya?
i have great one with great family. =D


so many things to tell.
so little time to tell.
(dalam hati berkobar-kobar)


cuti raya kali ni, nampaknya ramai sahabat-handai yang ambil kesempatan betunang, bernikah.
berlumba-lumba korang eh, haha. tahniah2. saya doakan anda semua bahagia hingga ke akhirnya =)


saya bersyukur, walaupun dah 22tahun, masih dapat duit raya. hehe, gembire!


raya pertama di rumah baru, tempat baru.
so boring. tak ada kawan-kawan yang datang beraya pon. sebab tak ada kawan setempat. kawan lain tak nak datang. takpe2, tak kecil hati. terkilan je.
ada lah orang yang datang, kawan2 mama abah, tapi tak seramai dan semeriah dekat rumah lama.
oh, rinduuuu~~
sungguhpun begitu, raaaaamai kaum kerabat yang datang. setiap malam ada je orang yang tidur kt rumah.
(boleh tahan penat la =p )



hye abah!!! =D

sebenarnya, masih belum bersedia nak menjalani kehidupan sebagai pelajar. sungguh seronok menjalani kehidupan sebagai orang bercuti.

--> sume bende nk bagi last minute. hello, i have many other things to do too.

No comments: