08072010 - banyak orang banyak ragam

done with Charity in Langkawi 2010 (CIL'10).


thanks  to dilla. she invited me to join the program. somehow felt quite lucky because i don't have to be interviewed like other participants, hehe.


few days left. the semester break will end soon. so far, i am satisfied with what i've done. 
everything end up accordingly and smoothly and happily. yeah, i am still alive.


the time is very limited for me to tell everything in details. (dalam hati berombak-ombak cerita yang boleh diceritakan). 


so, briefly :


saya akan berpindah pada 11hb julai 2010
4 perkataan, "sedih dan berat hati".

saya akan kembali ke pangkuan IIUM Kuantan yg dikasihi.
suppose by 12th dah kena ada dekat kuantan. 
tapi, atas alasan berpindah, saya balik lambat sikit.
oh, tak sabar nak jumpa kawan-kawan!

saya memerlukan banyak tenaga.
sebab barang-barang yang nak kena bawa masa pindah sumpah baaaaaanyak!
ada sesiapa yang nak membantu derma tenaga?

saya rasa cuti 3 bulan ni buat saya sedikit gemuk.
(kawan yang cakap, kalau tak saya tak rasa sangat, rasa sikit je)

saya rasa teruja nak naik sem baru.
biasalah, bila buka sem baru, penuh la semangat dan iltizam yang membara.
semoga membara sehingga ke akhirnya.

saya sayang rumah ini :(
walaupun rumah kayu saja, rumah dalam kampung, tapi rumah ni best!
privacy terjaga.
aman, damai, tenang, sejuk.......
tiap-tiap malam sebelum tidur, kira lagi berapa hari nak pindah.
sob sob~

sekarang, ada beberapa mas-mas indon tengah mengangkut pasu-pasu bunga 
yang sumpah banyak dekat rumah ni.
dekat luar rumah, memang dah terang-benderang.

saya ada katil baru, yeay!!
ada katil idaman, tapi tak jumpa pon =/

ada banyak gambar, tapi tak upload lagi.

ada banyak lagi sebenarnya nak cakap.


apa kaitan dengan banyak orang banyak ragam? selama cuti 3 bulan ni, macam-macam benda saya dah buat. banyak tempat juga lah dah pergi. maka, saya telah berjumpa dengan raaaaamai orang. memang betullah, manusia ni, bukan semuanya sama. bukan semua ada pemikiran yang sama. bukan semua ada kelakuan yang sama.
nak berhadapan dengan orang yang banyak ragam ni bukanlah semudah mencabut rumput dekat tepi pasu. harus ada kesabaran juga. tak apa lah, semoga saya tidak menjadi seorang yang menyusahkan orang lain,haha.


sebab itulah, banyak orang banyak ragam.


--> tgh kemas2 jumpe camera lama abah, ricoh yaww..tp dah xboleh nk gune :( kne repair kalau nk guna..siap dengan flash skali..filter nk hoya je..aku nk beli filter pon pk berkali2,huhu..