15072010 - tahun tiga



bangun-bangun pagi, semangat nak pergi class. pathology class. curious juga lah,huhu. agak berkobar-kobar sebab ini class pertama sebagai pelajar tahun tiga..yeay!!! =D
(orang lain dah pergi class berhari-hari, tp saya baru start hari ni, balik lambat)


tak sangka dah jadi student 3rd year. maksudnya usaha kena dilipat lipat lipat ganda kan lagi lah.
berat woh sem ni. ada 2 subjects 4 credit hours!! -____-"
ada class dr.tariq juga. seperti yang semua orang tahu, dr.tariq sangat scary and dangerous. how dangerous? 
i say VERY! in terms of EVERYTHING! scary~


beware of thissss :


PATHOLOGY
IMMUNOLOGY
BIOSTATISTICS
PHARMACOLOGY
ENGLISH for ACADEMIC PURPOSES
RECREATION

ramai senior cakap sem ni heavy. adoi, menakutkan. 
ohhhhh, saya nak naikkan pointer!!! saya pun nak jadi star juga. saya pun nak dapat DL juga. kan senah??
dear Allah, please give me super duper extra strength for me to go through all this with happy face, happy result.
oi satanssss, go away!! i hate you forever and ever!!!

(ye,saya mudah terpengaruh =/ )
hopefully, semangat ni semua akan membara berapi-api sampai hujung sem.


sem ni juga nampak gayanya ada banyak kerja. serious tak nak buat kerja last minute lagi. 




--> semalam buat wall climbing. best gile! 5x naik sampai atas. terperanjat segala muscles. balik tangan menggigil2 macam baru dapat parkinson. mandi nak sabun badan pon tak larat.tp best!!!! =D

No comments: