12082010 [2 Ramadhan] - huhahu

Alhamdulillah, i am done with first Ramadhan. wee!! =D
simply said, i have done something happy for myself too. wee!! =D
and i berbuka with my friends also. wee!! =D
so, end up with not berbuka with makanan cafe in uia. how lucky =')

saya pasti, anda mesti tak dapat bayangkan, tak dapat terfikir keadaan berbuka puasa di dalam uia ni, tanpa membeli makanan dari luar uia. (uia refers to uiam kuantan).

semalam, 1 Ramadhan berjaya ditempuhi dengan jayanya. maksud jayanya di sini bukanlah puasa yang paling perfect di dunia. tapi dah cuba buat yang termampulah. bila terasa macam nak mengata orang tu, tak jadi nak mengata, sebab terfikir tengah puasa. tapi kalau ada yang menggeramkan aku, memang aku tibai jela sikit. =p
yeah, i know. i am bad -___-"

what i'm not happy about yesterday wassssss...
boleh dikatakan semua benda pun diberitahu last minute. contohnya, saya sedang bersedia untuk ke kelas biostatistics dari pukul 11am-1pm. tiba-tiba, dapat tahu ada lab pula pukul 2. nampak tak kepentingan persediaan mental di sini? mind set dah lari. tak suka tau!
lepas tu, habis kelas biostat, dapat message, lab yang start pukul 2 tadi, dah tukar masa kepada 1.30. *sigh*
again, mental preparation is important.

pada saya, persediaan mental begitu penting ye kawan-kawan. sebab persediaan mental ni sedikit sebanyak membantu kita secara tidak langsung. tapi, tak mengapalah. (baik)

hari ini, 2 Ramadhan hanya ada 1 class sahaja iaitu pathology class. i really hope that no last minute message will pop up in my phone. please!
i planned to work on my EAP assignment today since there a lot of time. free time.
nak cari segala jenis sources yang ada untuk assignment EAP tu. memang benar, tak bohong, EAP membuatkan kehidupan seharian saya tak tenang, sebab EAP ada banyak kerja =(


i miss Bandung.

--> arini sgt panas.memang sgt panas. serious, tak tipu

No comments: