19082010 [9 Ramadhan] - F=ma


assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.
what's up people? how's your Ramadhan going on?
how many kg's lost? or how many kg's you've gained?

tak perlu berbasi-basi ye. sebenarnya saya ingin meluahkan rasa tidak tenang saya sepanjang minggu ini.

serious memang tak tenang. sebab banyak sangat benda nak kena buat dalam kuantiti masa yang begitu terhad.

1. semalam ada quiz biostatistics (susah wey!) since it was my second quiz, so before the quiz i have decided to increase my marks due to the suck-ness of my first quiz. yeah, i am bad at maths. maths just don't like me as i wish for. that's one of the reason why i chose biomedical science course. so, my wish comes true. my second quiz better than the first one. alah, naik sikit je pon markah. ni semua salah soalan last sekali. markah banyak sangat dah susah. memang aku tak reti lah,haha. maaf ye soalan, saya salahkan awak =p

2. saya seorang setiausaha. awak tahu tak apa kerja setiausaha? kalau tak tahu tak apa. cuma nak cakap jadi setiausaha tak best. sebab banyak kerja. kena buat itu dan ini. saya bukan nak jadi setiausaha pon, tapi dari jadi bendahari, kena jaga duit ribu-ribu, buat budget la itu la ini la, baik jadi setiausaha kan? kan? saya tiada pilihan, ada 2 pilihan sahaja. suruh pula saya jadi admin untuk yahoo group. tak reti okay! yahoo group pon saya baru tau kewujudannya beberapa minggu lepas.haha. maaf, tiada sebab untuk saya tahu pasal yahoo group sebelum ini.

3. EAP. ye, yang ini lagi merunsingkan. sebab tak tahu lah kenapa. rasa macam eap ni menghantui diri, mengekori diri walau ke mana sahaja saya pergi. haha. serious, tak tipu -___-"  esok kena present pasal tajuk yang saya nak buat tu. tapi sehingga kini, belum siap pon lagi. sedih la.

4. midterm exams. 3 exams in a row. killer papers here. for all 3 papers. pharmacology, biostatistics, immunology. immunology i tell u, haihhh. complicated! and the lecturer also SCARY. anything can happen for his paper. nightmare. tell me how i want to study (effectively) if no gap in between? memanglah saya study last minute, so what? haha. maka, segala bebanan terpaksa ditanggung sendiri. tak tau bila nak sedar diri. somebody poke me plisss! dah dapat bayangkan kehidupan yang tunggang-langgang. masa tidur yang tah pape. kertas di sana sini. ala, macam tak biasa pulak fenomena exam,huhu. maka, doakan saya hidup dalam ketenangan, dipermudahkan segala urusan, dan mendapat hidayah dari Yang Maha Esa.

itu sahaja la setakat ini, kalau banyak-banyak nanti ada yang cakap saya tak bersyukur.huhu. serious saya bersyukur. tapi nak cakap, i am depressed =(

maaflah, saya memang begini.

No comments: