16062010 - zila suruh



1. kenapa kamu suke blogging?

suka ke? ntah lah, saya baru saja terjebak dalam kelompok ni. jadi saya tak berapa nak pasti lah,hehe. suka la kot, tapi masalahnya nak buat post baru tu agak malas,hehe.. 
(saya lebih suka membaca blog orang lain sebenarnya)


2. adakah kamu bahagia dengan kehidupan kamu sekarang?

mestilah bahagia. saya masih mempunyai keluarga lengkap yang bermaksud ada ibu bapa dan adik saya serta kaum kerabat saya yang lain. bahagia sebab ada kehidupan yang lebih baik berbanding saudara-saudara saya di negara lain yang hidup dalam bahaya. bahagia sebab kebanyakan kehendak saya masih mampu didapati walaupun ada juga yang tak,hehe. bahagia sebab saya masih mempunyai kawan-kawan yang baik. :)
tapi, hidup ini umpama pokok semalu. ada masanya kembang, ada masanya kuncup. :p


3. apakah impian kamu 5 tahun akan datang?

5 tahun akan datang umur saya ialah 27 tahun. (selalu confused umur sekarang ke 22 thn -__-) maka saya harap masa tu nanti saya dah habis belajar. kalau sambung peringkat sarjana mungkin tak habis lagi la. saya harap masa tu nanti dah ada kerja yang menggembirakan dan menyeronokkan. jadi masa tu boleh lah nak langsaikan permintaan kawan-kawan saya yang sibuk suruh belanja macam-macam. ye, kawan saya demand. mungkin juga masa tu saya sudah berkahwin atau pon dah nak kahwin atau pon tengah pilih baju untuk kahwin. wah, kahwin? masa tu juga saya mahu ada kereta sendiri, berusaha nak kumpul aset lah. nada cakap aset itu penting,hehe. macam-macam lah lagi. kalau nak cerita pasal impian ni, sampai esok pon tak habis cerita. ini cuma sebahagian sahaja :)


4. siapakah orang yang kamu mahu sentiasa di sisi kamu?

keluarga dan kaum kerabat yang ramai itu
sahabat-handai, rakan-taulan, teman-teman
SUAMI!! ( bila dah kawen nnt la,haha)

5. sila beri award ini kepada 5 oarang bloggers yang anda suke.

sorry la zila, aku malas nak tag orang :p beri aku masa pliss,hehe..


6. apa pendapat kamu tentang award ini

bagus la jugak kot. sebab kalo tak ada award ni, zila tak tag saya. kalau zila tak tag saya, tak ada la orang pertama yang tag saya :p


--> thank you zila kerana promote blog aku kat farah :) huhu

No comments: