18062010 - belon


WARNING : entry ini berkisar tentang seorang sahabat. maka, bahasa pasar lebih sesuai digunakan supaya mesej sampai entry ini dibuat kerana geli hati sangat baca blog dia ni.


hahahahahaha..adoi, lawak la wey kau ni..
sengal pon ye jugak..hahahahaha..
gelak jantan aku bace entry kau..ni bukan takat sengeh2 atau ketawa kecil, 
malah siap kua suara,hahahaha..

paling xboleh blah pasal yayayayaya ko 2..
aku da hapal da, kne 3x ya bru menjadi..
tah otak ko pk ape agaknye time nk carik name yayaya 2,hahahaha..
vudu laaa =)) *bygkn org kuning kt ym 2 tgh bdekah ketawa*

jenuh aku try byk kali nk tgk blog ko selama beberapa hari..
tp kecundang..
rupenye ko da tuka yayaya ko 2 kepada yang lebih rational,hahaha..
siap da google ayam masak merah tau,hahaha..

kepada awak-awak (bukan kelasi okay) yang nak rasa kesengalan aliyahyayaya ni, boleh la melawat ke blog beliau. mungkin awak tak rasa lawak, tapi saya boleh gelak bila baca sambil terbayang aliyahyayaya. :)

the words of aliyahyayaya, previously known as AYAM MASAK MERAH (click kt ayam masak merah tuuu)

apa kaitan aliyahyaya/husniyahaliyah dengan belon?

--> aku suke time ko naek syeh :p

---> bile da bace blog senah, terasa byk bende tak update lg..      -____-"




5 comments:

SYUHADAH said...

hahahaha
aku dpt bygkan senah mengamuk bace entry kau nii

cik dhiya said...

hahaha, ko baca x entry die pasal bpe kali yayaya 2? lawak gile,huhuhu..senang ckp pas die bt name baru ni, sume lawak..haha..

aliyah yayaya~ said...

hahahahha.aku rilek je.tak mengamuk sbb ko telah mempromote blog aku dgn itu aku harap dptlah kalahkan blog hamis jamika konon2 kek mak die sdap.walopun aku tak rase.hahah
cop,ape yg bile da bace blog aku terasa byk bende tak update lg?maaf,aku lem.hahha

cik dhiya said...

mmg patut pon ko tak mengamuk, sebab kalo ko mengamuk mmg mcm tah pape,huhu..bukan jamika la, jalikha..haha, ko xleh blah, siap ade description pasal cake mak die lagi,huhu..yela, ko da update pasal kite pg karok 2, aku x update pon lagi..malah gambar pon x upload lagi kt fb..

aliyah yayaya~ said...

ko mmg suke tangguh kan keje.mmg patut ayah ko bebel ko.ahahha